Daugiadienės Telšē
LTU, Telšiai, 2015-08-14

Deltagare Aleksandravičiūtė Austėja sträcktider

Dag 1

Klass W16

Bana 3.1 km 19 K

KTid Bomtid **PlatsStålman
absolutavståndbäst skillnad *
 Sta17:53:00         
17317:54:341:341:24
1:10
0:10
0:24
12%
34%
 4
13
Rimkutė R.
Žalimienė R.
25517:55:511:171:07
1:06
0:10
0:11
15%
17%
 4
13
Sušinskaitė M.
Noreikienė D.
34817:56:320:410:32 0:0928%  5
17
Sušinskaitė M.
Noreikienė D.
43217:58:542:222:01 0:2117%  2
6
Sušinskaitė M.
56118:01:292:351:54
1:49
0:41
0:46
36%
42%
0:178
29
Rimkutė R.
Baltriukaitė I.
66218:02:280:590:54
0:51
0:05
0:08
9%
16%
 2
4
Sušinskaitė M.
Baltriukaitė I.
76318:04:071:390:48
0:41
0:51
0:58
106%
141%
0:479
33
Rimkutė R.
Žalimienė R.
84318:04:530:460:42
0:35
0:04
0:11
10%
31%
 3
12
Čaplikaitė U.
Žalimienė R.
93418:05:591:060:59
0:54
0:07
0:12
12%
22%
 4
13
Sušinskaitė M.
Baltriukaitė I., Noreikienė D.
107118:06:320:330:33
0:32
 
0:01
 
3%
 1
2
Aleksandravičiūtė A., Sušinskaitė M.
Žalimienė R.
114418:07:240:520:52
0:48
 
0:04
 
8%
 1
6
Aleksandravičiūtė A., Čaplikaitė U., Sušinskaitė M., Rimkutė R.
Astrauskienė R.
126518:08:150:510:46
0:45
0:05
0:06
11%
13%
 2
3
Sušinskaitė M.
Žalimienė R.
135718:09:411:261:18 0:0810%  3
4
Sušinskaitė M.
145618:10:431:021:01
0:57
0:01
0:05
2%
9%
 2
5
Sušinskaitė M.
Žalimienė R.
155218:11:320:490:44 0:0511%  3
9
Sušinskaitė M.
Baltriukaitė I.
165318:12:591:271:19
1:16
0:08
0:11
10%
14%
 2
9
Čaplikaitė U.
Žalimienė R.
175918:13:320:330:14 0:19136% 0:159
30
Sušinskaitė M.
Baltriukaitė I., Noreikienė D., Kaunelytė R.
184718:14:331:010:50
0:49
0:11
0:12
22%
24%
 4
12
Sušinskaitė M.
Žalimienė R.
1910018:15:080:350:29 0:0621%  3
12
Sušinskaitė M.
 Mål18:15:290:210:14 0:0750%  6
16
Čaplikaitė U.
Resultat22:2918:41
17:45
3:48
4:44
20%
27%
1:194
13

* den positiva skillnaden är mellan deltagarens tid och den bästa tiden, den negativa skillnaden är mellan deltagarens tid och den näst bästa tiden om deltagarens tid är den bästa.

** om deltagaren är mer an 10 sekunder efter grafen visas bomtid. Bomtider större an 1 minut räknas intein i grafen.